X
Kullanıcı Girişi
Giriş yapmak için lütfen aşağıdaki formu kullanınız.
MENÜ

Türkiye'nin önde gelen pazarlarından İngiltere'nin en büyük turizm fuarı 37. kez kapılarını açtı. Fuara, turizm meslek örgütlerinin yanı sıra, çok sayısa acente ve otelci katılıyor. Denizli Pamukkale ise Londra Kültür ve Turizm Müşavirliği'nin oluşturduğu 783 metrekarelik alanın içinde yer alan DENTUROD standında tanıtılıyor. DENTUROD standında tüm uluslararası fuarlara katılarak Denizli'yi en iyi şekilde temsil eden Colossea Thermal Otel de yer alıyor. 

785 metrekarelik stant, 55 kurum ve şirket

Türkiye, fuarda Londra Kültür ve Turizm Müşavirliği'nin oluşturduğu 785 metrekarelik bir alanda 55 kurum ve şirket ile temsil ediliyor. 

Türkiye, bu yıl fuarda turkuaz konseptli bir standla tanıtılıyor. Türkiye'nin aynı temalı "Turkey, Home of Turquoie" isimli reklam filminin, katıldığı 12 turizm festivalinden 18 ödülle dönmesi de bu konseptin seçilmesini destekleyen nedenlerden biri olarak gösteriliyor. 

2015 yılında yaklaşık 2.5 milyar poundluk iş hacmine ulaşılan WTM Londra'ya bu yıl, hükümetlerden, sektörden, tedarikçilerden ve basın kuruluşlarından 50 binin üzerinde profesyonelin katılması bekleniyor. 

Yılın ilk fuarı olma özelliğini taşıyan WTM Londra'da turizmciler, pazarın nabzını tutma ve ikili ilişkileri geliştirme şansı bulacaklar. Fuar, Türkiye'in İngiltere pazarında şu ana dek yüzde 31.64'lük kayıp yaşadığı 2016 yılının ardından, 2017 yılına dair ilk göstergelerin ortaya çıkacak olması açısından da oldukça önemli.

 

 



Haber Listesi
E-posta listemize kaydolmak için lütfen e-posta adresinizi kaydediniz.
Bizi Takip Edin!