31
X
Kullanıcı Girişi
Giriş yapmak için lütfen aşağıdaki formu kullanınız.
tib hotrec unwto deik Turkey Home Turkey Home Youtube
Alman turist 2030'dan ne bekliyor?
26.08.2017 10:02

Standart haline gelmiş paketler yerine bireysel tatiller de mümkün...Seyahatin geleceği konusuna odaklanan Fvw’nin 50. yıl konusu Reisen 5.0’de seyahat endüstrisi yöneticilerinin öngördükleri üzere, Alman turistlerin 2030 yılından istedikleri bu.

Memnun müşterilerin sessizce ve şükranla yabancı bir tatilin lüksünün tadını çıkarttıkları günler sona erdi. Üst düzey yöneticilere göre, gelecekte Almanlar gezilerinde ne yapmak istiyorlarsa onu yaptıkları seyahat mutlusu bireyler olmak istiyorlar. Tur operatörleri, teknolojinin de oynadığı önemli rolle birlikte, bireyselleşen teklifleri, hizmeti ve kaliteyi geleceğin müşterilerinin temel talepleri olarak görüyorlar.

Thomas Cook Almanya Başkanı Stefanie Berk’in tahmini: “Yarının tatilcileri, her şeyden önde daha bireysel seyahat edecekler. Rezervasyon yapmak ya da kendilerini bilgilendirmek için dijital kanalları kullanacaklar. Fakat iyi önerilere, ikincil ürünlere ve özel hizmetlere daha çok değer verecekler ve sonunda özel şahsi seyahat beklentileri için kişiye özel teklifler alacaklardır.”

Studious Kültürel Tatiller Başkanı Peter-Mario Kubsch’ün tahminleri de benzer yönde ilerliyor: “ Seyahat edenler özellikle tatilde, kendi bireysel ve kişisel beklentilerini ve ilgilerini gerçekleştirmek isteyecekler. Bunun bir parçası olarak da rahatlık faktörü daha kolay artacak. Bugün müşteriler halihazırda her şeyi internetten zaten alabiliyorken, daha mükemmel organizasyon ve büyük ölçüde bireyselleştirilmiş hizmet bekleyeceklerdir.”

TUI Almanya CEO’su Marek Andrysza ise; “Geleceğin tatilcileri için bagajlarının en önemli parçası  mayoları dışında akıllı telefonları olacak” diye öngörüyor ve “ Turistler kağıt kullanmadan seyahat edecek, otelde önceden online check in yapacak, şezlongdan tur rezervasyonu yapacak, akşam yemeği için rezervasyon yapabilecek ve seyahat deneyimlerini dijital olarak paylaşacak ve bazen belki de her biri ile birlikte yaşayacaklardır.”

DER Touristik Group CEO’su Sören Hartmann’a göre ise;” seyahat edenler basit ve hızlı olan her seçeneği kullanacaklar, fazlasını sağlayıp maliyetleri düşürecekler. Hareketlilik bugünden tamamen farklı olacak. Belki de transferler araç paylaşımı ya da turist noktalarındaki kendi kendini kullanan servislerle organize edilecektir. Seyahat etmenin çevreye olabildiğince az etkisi olacaktır.  Birçok müşteri 2030’da karar verirken bunu aklında tutacaktır.”

FTI Grup Müdürü Ralph Schiller, güneş & kumsal tatilinin en popular tatil şekli olarak kalacağına inanmakta ve kumsal tatilleri için seçimlerin daha çok ülke ve bölgenin turizmin yarattığı fırsat ve potansiyeli fark etmesiyle ve altyapılarına ve tekliflerine yatırım yapmasıyla daha geniş olacağını öngörmektedir. Benzer şekilde, Schausinsland-Reisen Başkanı Gerald Kassner de “ 2030 müşterilerinin, hizmet ve gerçekçilik gibi geleneksel değerlere fazlasıyla odaklı olan oldukça bilgili ve sürdürülebilirlik odaklı tatilciler olacağını görebiliyoruz” diye belirtiyor.  

RTK Seyahat Acentaları Zinciri Başkanı Thomas Bösl ise, teknolojinin rolü üzerinde duruyor ve 2030 tatilcilerinin yapay zeka ve robotları kullanırken siber alanda kısa seyahatlere de çıkabileceklerini öngörmektedir.

 

Haber Listesi
E-posta listemize kaydolmak için lütfen e-posta adresinizi kaydediniz.
Bizi Takip Edin!