X
Kullanıcı Girişi
Giriş yapmak için lütfen aşağıdaki formu kullanınız.
tib hotrec unwto Turkey Home Turkey Home Youtube
Türkiye ile dostluğumuz sürecek
13.04.2017 12:46

Türk ve Hollandalı turizmciler Antalya’da buluşarak dostluk mesajı verdi. Hollanda Tur Operatörleri Birliği (ANVR) Başkanı Frank Oostdam, Corendon CEO’su Steven Van Der Heijden. TUI CEO’su Arjan Kers, Thomas Cook CEO’su Carola Hoekstra, Sundio CEO’su Gert De Caluwe ve medya mensupları olan Telegraaf Gazetesi Editörü Paul Eldering, Travmagazine Editörü Theo de Reus, Travel Media Sahibi Tom Van Apeldoorn ve Travelpro Editör TJ Van Apeldoorn, Antalya’ya gelerek “Türkiye’nin yanındayız” mesajı verdi.

Turizmciler ve basın mensuplarından oluşan Hollanda heyeti Antalya’da incelemelerde bulundu. Turistik bölge ve tesisleri gezen Hollanda heyeti, dün akşam da Kaleiçi’ndeki Arma Restaurant’ta Antalya Valisi Münir Karaloğlu ve Türk turizmcileri ile buluştu.

Yemeğe Antalya Valisi Münir Karaloğlu, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Baş Danışmanı İbrahim Evrim, Antalya İl Kültür Turizm Müdürü İbrahim Acar, TÜROFED Yönetim Kurulu Başkanı Osman Ayık, AKTOB Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Yağcı, AKTOB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kaan Kavaloğlu, TÜRSAB Yönetim Kurulu Başkanı Başaran Ulusoy, Barut Otelleri Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Barut, Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkan Yardımcısı Yeliz Gül Ege, Tantur Genel Müdürü Koray Çavdır, Diana Travel Genel Müdürü Burak Tonbul Paloma Hotels Genel Müdürü Ece Tonbul Kilit, Summer Tour Genel Müdürü Mahir Ahmetoğlu, Corendon Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, ICF Genel Müdürü Serhat Soğukpınar, ICF Genel Direktörü Holger Schaefers katıldı.

Sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleştirilen yemekte karşılıklı dostluk mesajları verildi. Hollandalı turizmciler, Türkiye’nin yanında olduklarını ve Türkiye ve Hollanda arasındaki dostluğun devam edeceğini dile getirdiler. Yemekte gerçekleştirilen açıklamalar şöyle:

Erkan Yağcı: “Güzel işbirliğimizin devam etmesini istiyoruz”
Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Derneği (AKTOB) Başkanı Erkan Yağcı: “Antalya Türk turizminin başkentidir. Fiyat-kalite dengesinde ise rakipsiz ösu destinasyondur. Hollanda ile uzun yıllara dayanan bir dostluk köprüsü kurduk. Geçtiğimiz senelerde Antalya olarak 500 bin Hollandalı turist ağırlamıştık. Hollanda, Antalya’nın 3. büyük pazarı konumundadır. Türk turizmi belli sıkıntılar yaşadı. Bu sıkıntılar sadece Türkiye’de değil tüm dünyada da vardı. Bu noktada size ve bizlere önemli görevler düşüyor. Sizler Hollandalılara ulaşmamız için önemli bir köprü görevi yürütüyorsunuz. Otellerimiz, doğamız, tarihimiz ile her türlü tatil olanağı sunuyoruz. Güzel işbirliğimizin devam etmesini ve bir turizm ülkesi olduğumuzu sizlere iletmek istiyoruz. Bu işbirliğimizi devam ettirmek bizim için çok önemli.”

Osman Ayık: “İşbirliği ile eski günlerimize dönmek istiyoruz”
Türkiye Otelciler Federasyonu Başkanı (TÜROFED) Osman Ayık: “2 yıl önce İspanya ile Türkiye arasındaki rakamlar birbirine çok yakındı. Son yıllarda iki destinasyon arasındaki fark açıldı. Bizler bu tabloyu eski günlerine döndürmek istiyoruz. Bu konuda işbirlikleri yapmaya hazırız. Birlikte çaba göstererek eski günlerimize dönebiliriz.”

Başaran Ulusoy: “Hollandalı dostlarımızı ağırlamaya hazırız”
Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) Başkanı Başaran Ulusoy: “Benim Hollanda ile bir gönül bağım var. Otellerimiz ve uçaklarımız hazır. Siz dostlarımızı ağırlamaya hazırız.”

Yeliz Gül Ege: “İki halkın dostluğu devam edecek”
Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkan Yardımcısı Yeliz Gül Ege: “Ben inanıyorum ki iki halkın dostluğu devam edecektir. Bir takım sorunlar olabilir ama bunlar diplomatik sorunlardır. Bizler Antalyalılar olarak sizleri burada ağırlamaktan dolayı mutluluk duyuyoruz.”

Frank Oostdam: “Hollandalılar Türkiye’ye gönül rahatlığı ile gelebilir”
Hollanda Tur Operatörleri Birliği (ANVR) Başkanı Frank Oostdam: “Her şeyden önce Türk insanının sıcak bir şekilde laleler ve Hollanda şarkıları ile karşılaması bizleri çok mutlu etti. Türkiye ve Hollanda arasında 450 yıllık bir dostluk bulunmaktadır. Bu dostluğun uzun süre devam etmesini istiyoruz. Bizler Hollandalılara gönül rahatlığı ile Türkiye’ye gelmelerini söylüyoruz.”

Arjan Kers: “Yanınızda olduğumuz göstermek istedik”
TUI CEO’su Arjan Kers: “Türkiye bizim için çok önemli bir ülke. Türkiye’deki servis, güleryüz ve misafirperverlik başka bir ülkede yok. Biz buraya kısa sürede karar verip hazırlanarak geldik. Buraya gelerek, Türk dostlarımızın yanında olduğumuzu göstermek istedik.

Van Der Heijden: “Dostluğun sürmesini temenni ediyorum”
Corendon CEO’su Steven Van Der Heijden: “Hollanda ve Türkiye arasındaki dostluğun laleler kadar uzun olmasını temenni ediyorum.”

Münir Karaloğlu: “Sorunları turizmle çözebiliriz”
Antalya Valisi Münir Karaloğlu: “Bu masanın çevresindeki herkes iş ortağı. Her birinizin kazanması Antalya’nın kazanması anlamına gelir. Sizin kazanmanız şehrin kazanması demek bu da benim işimin kolaylaşması demektir. Var gibi gözüken sorunların geçici olduğuna inanıyoruz. Sorunları turizm aracılığı ile çok daha hızlı bir şekilde çözebiliriz. 2017’de bizim temennimiz Antalya’da ve Türkiye’de daha çok Hollandalı misafirlerimizi ağırlamaktır.

Haber Listesi
E-posta listemize kaydolmak için lütfen e-posta adresinizi kaydediniz.